3.

chillag

Home alone

2017. március 13. - chillog

...azaz reszkessetek, betörők... de inkább én reszketek, egyedül itthon, egész este. Igazából persze nem reszketek, csak tökre fura, és kényszeres csinálhatnékom van. Ami nem normális, ha belegondolok. Az esti tervek (egy része már kipipálva):

- futás: ez már megvolt, 5 km-t bírtam, azt sem túl gyorsan. Mentség: tegnap futottam 8.3 km-t, relatíve gyorsan. Ványadt testem nem bírja a mindennapos terhelést.

- finom vacsi: tonhalsaláta-szerűséget csináltam pirított rozskenyérrel. Már be is lapátoltam, tényleg jó lett.

- beszédtechnikai gyakorlatok: rájöttem, hogy nem tudok elég hangosan beszélni a színpadon. Ma kezdem önmagam itthoni fejlesztését (nem hallja senki). Ilyenek vannak a feladat listában, hogy lélegezzek ki sz hangon 50-60 másodpercig. Pont a feléig megy, utána szédülök. Room for improvement.

- film: megnézem a Trainspottingot (az elsőt). Az Barátnőmnek úgyse jön be, én meg már tökre elfelejtettem, pedig jön (jött?) a 2. rész. 

- alvás: kevés digitális ingert tervezek mára (mingyá leteszem a laptopot), és korai fekvést. Aludjak már.

Tudom, ez most kissé oversharing, de valakivel muszáj kommunikálnom. Ti vagytok a szerencsések :)

A bejegyzés trackback címe:

https://chillag.blog.hu/api/trackback/id/tr6812335815

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása