3.

chillag

Lombik

2019. június 04. - chillog

Nem akartam itt a lombikról írni, legalábbis addig nem, amíg zajlott, ezért is tűntem el, mint az aranyóra. Igazából aki csinálta, tudja, milyen durva, és szerintem mindenki hős, aki ezt nyomja. És valahol azt is érzem, hogy azok még nagyobb hősök, akiknek nem sikerül. Mert ha sikerül, akkor nem olyan nagy ügy az egész, utólag minden felülíródik. Ha viszont nem, akkor hatalmas, emberfeletti, értelmetlen erőfeszítésnek éli meg az ember.

Röviden a számok: 2 és fél év, 5 nekifutás, 3 beültetés. Szóval jelentem: nem a gólya hozza :)

És nagyon jó, hogy mára csak napi 1 injekció maradt, összesen szerintem 200-nál járok február óta.

Most ezerszáz dolog van, pakolás, tervezés, vásárlás, selejtezés, és még van időnk, mert novemberben jönnek a babák, de a nyár mindig nagyon gyorsan elrepül, és időnként pánikolunk, főleg mikor youtube tutorial videókat nézek arról, hogy hogyan kell ELŐKÉSZÍTENI a szoptatást 2 baba esetén, na de majd lesz valahogy, és ha már kicsit nagyobbak, csak egymásnak támasztjuk őket, és kiülünk a kertbe chillezni. Ha ha ha. 

A bejegyzés trackback címe:

https://chillag.blog.hu/api/trackback/id/tr8414877878

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása