3.

chillag

Nyári napok

2019. június 18. - chillog

Na. Hirtelen túlléptem a "sörhas" stádiumon, most már eléggé pocak-formát öltött a hasam. És mindenki riogat, hogy "na most fog megindulni", pedig szerintem már most is 5 percenként nő. Igaz, a pluszkilók még mindig 3-on állnak, szóval még van hová hirtelenkedni itten. A nemek aránya jelen állás szerint kiegyenlített, azaz egy kisfiú és egy kislány növöget odabent. 

A mai nagyon pozitív tapasztalatom a védőnővel volt, aki nem találkozott még hasonló család felállással, és nagyon  érdeklődő volt, csomót kérdezett, és látszott, hogy ő most ebből tanulni akar, és teljesen elfogadó és pozitív. Az előző találkozásunk óta kérdéseket gyűjtött :) és diszkréten fel is tette őket. Nekem is tök jó érzés, hogy "hétköznapi hős" módjára tudok a kis napi rutinommal információt terjeszteni. 

Az is érdekes, hogy az életet kicsit nehezebben viselem, pl. a meleget, meg a hétvégén barátokkal voltam a Balatonon, és egyszerűen sok volt. Jó volt, de sok, az alkalmazkodás, a sokan-vagyunk-nem-alszom-jól stb. Persze ez simán jöhet abból is, hogy már elmúltam 20 éves, de még 30 is, és napról napra egyre távolodom ezektől a fiatalos életkoroktól. 

Ja és borzasztóan hiányoztak a hazaiak, a szerelmem meg a kutyám. Képeket nézegettem róluk, főleg a kutyáról, mert vele nem sok értelme van telefonon beszélgetni.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://chillag.blog.hu/api/trackback/id/tr2414900440

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása