3.

chillag

Megint szereltek

2016. október 19. - chillog

Tegnap megint itt volt a kedvenc víz-és gázszerelőm. A megállapodás szerint egy gázcsapot kellett kicserélnie, ami a tűzhely fölött van. Amikor azt láttam, hogy már félig kiszedte a beépített sütőt, akkor félénken megkérdeztem, hogy ezt miért csinálja, hiszen a csap fölötte van, jól látható helyen. Foghegyről hátraszólt a művelet közben (azt nem megszakítva), hogy "pillanat" (amúgy tényleg fasz közöm van hozzá, hogy szétszedi a konyhámat), majd elmagyarázta, hogy hát a csövet is ki kell cserélni, ez evidens (gondolom ez is common sense rajtam kívül mindenki másnak). 

Alig vártam, hogy Barátnőm hazajöjjön, mert vele teljesen normálisan kommunikál. Lehet, hogy ennek az az oka, hogy én voltam az, aki nem akarta kiengedni a fürdőszobából, amikor a félig szarrá ázott falban lévő csövet nem akarta kiszedni, hanem azt mondta, hogy tegyünk alá papírzsepit és figyeljük pár napig? 

Amúgy összességében lelkiismeretesnek tűnik a társával együtt, és külön pluszpont jár nekik azért, hogy miután a hálóban megszerelték a radiátort, röhögés nélkül kimondták azt a mondatot, hogy "bemelegedett a hálószobátok".

A bejegyzés trackback címe:

https://chillag.blog.hu/api/trackback/id/tr3111820865

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása