3.

chillag

Csésze kuponra

2016. április 10. - chillog

Eredetileg nem akartuk belevetni magunkat a tomboló kuponőrületbe, de aztán felmerült, hogy Barátnőmnek esetleg kéne új teló, és volt Euronics kupon is a füzetben, így aztán hirtelen az egyik esemény követte a másikat.

Starbucks kupon is volt, én meg egyrészt nagyon szeretem a short soy latte-t, másrészt pedig több mint 1 éve kacérkodom az egyik eszpresszós csészéjükkel, ami jól mutatna a gyűjteményemben, csak nem éreztem reálisnak érte 2400 Ft-ot fizetni, ahhoz pedig túl öreg vagyok és erkölcsös, hogy ellopjam. (Életemben egyszer loptam: kb. 15 éve, Bécsben, egy Starbucks eszpresszós csészét. Megkérdeztem, mennyiért adják, de mondták, hogy nem eladó - akkor még nem volt ilyen fejlett a merchandising. Úgyhogy, miután kiittam, a táskámba tettem. Mondanám, hogy nem vagyok rá büszke, de.)

Na tehát így kuponosan becsúszott a csésze a lélektani 2000 Ft alá, illetve Barátnőmnek vettem egy nagyobb méretűt, ami már nem csúszott be 2000 alá, de hát én csak magammal vagyok spúr, meg így akkor szettben tudunk reggelizni, ami megfizethetetlen.

Ruhákat is vettünk, nekem pl. egy rövidujjú inget, amin kis napszemüvegek vannak, Barátnőmnek pedig business look ruhákat,amik annyira-de annyira jól állnak neki.

A ruhák egyelőre szatyorban vannak, a csésze viszont rögtön előkerült, és készítettem bele egy krémes eszpresszót, némi szójatejjel, és annyira nyálcsordító látványvolt, és csillogott a szemem, és nem kell több a boldogsághoz. 

A bejegyzés trackback címe:

https://chillag.blog.hu/api/trackback/id/tr508583972

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása