3.

chillag

Hero

2016. február 11. - chillog

Fucking hero vagyok, elmentem ma vért adni. Sokadszor voltam, de mégis izgultam, nem is tudom miért, nyilván a szúrás okozta fájdalom nem kívánatos, meg a para, hogy utána rosszul leszek, bár eddig sosem lettem rosszul. Ráadásul mindenki kibaszott kedves, ami az állami egészségügyben nem mindig jellemző. Úgyhogy adjatok vért ti is, utána szuper érzés!

Annál is inkább, mert egész napra kellemesen lelassulok, enyhén szedált érzés, nyugalom van, derű és tiszta lelkiismeret, valamint elalvási nehézségek sem várhatóak mára. Az is lehet, hogy volt valami a tűben :P

A bejegyzés trackback címe:

https://chillag.blog.hu/api/trackback/id/tr538381994

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása