3.

chillag

2015. március 10. - chillog

Ahogy erősödik a tavasz, egyre fokozódik bennem egy viszkető érzés, miszerint vásárolni akarok. Valamilyen okból ez a viszketés vasárnaponként erősödik, és az a gyanúm, hogy jövő vasárnaptól rosszabb lesz, mint a bárányhimlő.

Na de ma szerencsém volt. Régóta feszít egy fogyasztóvédelmi poszt, most már nem bírom tovább és kiengedem, főleg mert relatíve jó vége lett, a tanulság rögtön az elején: ne vegyél soha semmit az Office Shoes-ban.

Karácsony előtt, hosszas mérlegelés után megleptem magam egy nem-olcsó Timberland bakanccsal, elsősorban a január eleji síelés miatt. Csomó helyen néztem, mentem utána meg minden, megvettem, örültem, majd pár nap múlva láttam, hogy a cipőfűző mellett kiszakadt az anyag. Jól visszavittem, erre közölték, hogy bevizsgálják, kinek a hibája, ami 20 munkanap. És utána szólnak, hogy én dörzsöltem-e ki egy mini körömreszelővel, vagy tényleg fos volt a minőség. Nyilván ezalatt lepergett a síelés, a pénzem pedig állt a bakancsban (nem szó szerint). Január közepén szóltak, hogy tényleg szar volt a bakancs, és cserélik, ha akarom, vagy levásárolhatom. Mondtam, hogy már nem kell a bakancs, mert jön a tavasz, és a pénzemet akarom. Erre azonban, mint megtudtam, csak akkor van lehetőség, ha az adott modell az adott méretben, az adott országban már nem kapható.

Érted: ha van még ilyen bakancs, akkor levásárolhatod ugyanolyanra vagy bármi másra (pl. vehetsz belőle 25 db impregnáló sprayt), de ha már nincs belőle, akkor pénzt is kaphatsz. 3 hónapod van erre a játékra.

Itt már nyilván bepöccentem, és azt mondtam, kivárom a 3 hónapot az utolsó napig, hátha elkapkodják ezt a fost, és visszaadják a pénzt. Persze személyesen kellett ezt is egyeztetni, semmi baj, menjen be a paraszt a Westendbe, parkoljon óránként  háromszázér, meg amúgy is ráér, meg minek akart drága bakancsot, legközelebb meggondolja.

Na de van ám webshop is, ott nézegettem szorgalmasan, hogy lehet-e még rendelni. Aztán elfogyott, és ma bementem (parkolás háromszá'), és végre visszakaptam a pénzt. Végül is ez is a megtakarítás egy formája, átmentettem az összeget decemberről (mínusz a parkolások - de hát minden befektetés költségekkel jár).

Extrém ügyesen nem költöttem el a teljes pénzt rögtön, bár nagyon viszketett a vásárolhatnék, de csak egy darab felsőt vettem, és ott hagytam a sötétkék steppelt Zara kabátkát.

Szóval szopjon le az Office Shoes. Van egy nagyon durva fogyasztó-szivatós T-home-os történetem is, ráadásul annak még nincs is vége, lehet, hogy egyszer kifakad belőlem az is.

Amúgy van itt ilyen szavazás mint új móka, próbáljuk is ki:

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://chillag.blog.hu/api/trackback/id/tr687258021

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása