3.

chillag

Víz

2016. augusztus 18. - chillog

Nem gondoltam volna, hogy valaha örülni fogok annak, hogy a fürdőszobában hirtelen ömleni kezd a víz a falból, és a szerelő azt kiabálja, hogy "úristen, hol kell elzárni?"

Az úgy volt, hogy ugyebár a beköltözésünk napján kiderült, hogy a frissen burkolt, gyönyörű új fürdőszobában a kazán végleg kakukk. Ez pont aznap volt, amikortól törvényileg már nem lehetett nem kondenzációs kazánt felszereltetni (hosszú és unalmas dolog ez, a lényeg, hogy nem kondenzációs=olcsó (kétszázezer), kondenzációs=drága (egy milla, mert a teljes kémény rendszert újra kell terveztetni, engedélyeztetni és csináltatni - valamint csak az engedélyezés kb. 1 hónap).

Na és akkor lett egy ideiglenesen betett bojler (vegyél bojlert 30 ezerért és fúrasd szét az új csempét, ha akarsz melegbe' fürödni), meg számtalan fordulat, és mikor már azt hittük, sínen vagyunk, elkezdett ázni a fürdővel szomszédos fal alulról, meg penészedni, és közben a régi kéményt leszedték, és ömlött be az eső a lyukon, és Barátnőm az élete kockáztatásával kimászott a tetőre kiszilózni (én a tetőablak belső oldalán, a mosdón állva "biztosítottam" őt egy darab bőr övvel, nem tudom, hogy gondoltuk), és akkor végre ma van a napja, hogy a szerelő mindent-de-mindent megcsinál, és én emiatt home office-ban üldögélek a konyhaasztalnál és blogot írok dolgozom, na és a szerelő ímmel-ámmal elkezdte kibontani a falat, és mondta, hogy hát itt minden száraz, és nincs értelme ész nélkül bontani, és mondtam, hogy oké de ázik a fal, és akkor bontsa ésszel, és elkezdte, hogy "tegyünk alá papírtörlőt és várjunk 24 órát", és kezdtem felrobbanni, mert miagecire várjunk, nyilván el van törve a cső, vizes a fal.

Na és akkor mondta, hogy nem bánja, kibontja kicsit a másik csőnél is, és akkor jött a fent említett kiabálás ("hogy kell elzárni?"), majd sírós hangon mondta, hogy "most már tényleg meg kell csinálni". Majdnem mondtam neki, hogy "nem menekülsz, geci", de aztán inkább segítettem feltörölni a vizet, és együtt örültünk, hogy megtaláltuk a szivárgás forrását.  

Most elment anyagot venni, remélem, visszajön.

A bejegyzés trackback címe:

https://chillag.blog.hu/api/trackback/id/tr4710424082

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása