3.

chillag

Folyik az idő. Nem a magzatvíz!

2019. július 30. - chillog

Nna. Immár 3 hete fekszem a bal oldalamon. Nincs változás, bár mostanában nem pisiltem be :) a hasam meg olyan ütemben nő, hogy valahol nem csoda, hogy másra nem futja a szervezetemnek. Egyre többet mocorognak a babák, és összesen már kb. 1 kilót nyomnak, ami kenyérből sem rossz adag :) hát még fagyiból mondjuk.

Vegyesen tűröm a fekvést, meg gondolom, a hormonok is packáznak velem. A boldog, hassimogatós várakozás váltakozik a teljes kétségbeeséssel. 

Meg pl. 3 nap alatt ledaráltam az Orange is the new black záró évadát. Úristen de jó volt! Tudom, hogy vannak kicsit laposabb évadok is, de a végére én nagyon imádtam.

Van már 1 kiságyunk, aminek megható a látványa, és minden ilyen kis lépés segít kézzelfoghatóbbá tenni, ami történik. Amivel viszont gondban vagyok, az az internet mint olyan. Csomó minden foglalkoztat, meg ezer kérdésem van, és persze rákeresek és jön az elrettentés meg a butaság, vagy csak simán a tények, amiktől nagyon megijedek. Na de gondolom, mindez teljesen normális folyamat. 

A bejegyzés trackback címe:

https://chillag.blog.hu/api/trackback/id/tr9614987382

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása