3.

chillag

Javulok

2018. február 09. - chillog

Most kicsit az van, hogy nem tudom, hogy azért fekszem, mert kómás vagyok a betegség miatt, vagy azért vagyok kómás, mert egyfolytában fekszem. Gondolom, már jobban vagyok, az előbb pl. kinyitottam az erkélyajtót 3 percre, mert igényem támadt rá, hogy érintkezzek a külvilággal.

Amúgy a Stanger things után elkezdtem nézi a Westworld-öt (hogy továbbb update-elődjek trendi sorozatokból), és tökre nem jött be. Értem, hogy high-tech meg fantáziadús és persze elgondolkodtató, de nekem nyomasztó és nem rezonálok vele. 2 rész után visszatértem a Sírhant művekhez, ami viszont annyira kurva jó tényleg, hogy nem értem, mért nem ez MINDENKI kedvenc sorozata.

Ezen kívül Steiner Kristóf receptjeit is olvasgatom, és kb. mindent azonnal meg akarok főzni belőle. Azért is durva ez, mert eleve ritkán főzök, valamint nekem kicsit étkezés=hús (esetleg étkezés=édesség), Kristóf meg ugye vegán. Na és mégis rezonálok vele, meg a recepjeivel is. A nap szava a rezonálás, úgy látszik.

Bárcsak fent lenne a Váratlan utazás a HBO GO-n.

A bejegyzés trackback címe:

https://chillag.blog.hu/api/trackback/id/tr5313649230

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása