3.

chillag

Fejvadi

2017. szeptember 12. - chillog

Ismeretlen Szám: Jó napot, XY-nal szeretnék beszélni.

Én: Jó napot, én vagyok az, kivel beszélek?

I.Sz.: Tóth Mária vagyok, fejvadász, érdeklődöm, nyitott lenne-e egy pozícióval kapcsolatban. (Nem ez volt az igazi neve.)

Én: Köszönöm, nem igazán, de mondja el, miről van szó, hátha...

(közbevág)

I.Sz: jól látom, váltott az előző helyről?

Én: igen, 2 évvel ezelőtt.

I.Sz: és "blablabla" területen maradt?

Én: igen.

I.Sz.: Ja  hát akkor nem is jó, mert ez "pamparam" terület, gondolom, attól fél akkor.

Én: Nem félek a "pamparam" területtől, csak nem érdekel.

I.Sz (lerázósan): rendben, kedves X. Z. (tesóm keresztnevét mondja az enyém helyett).

Én: X. Y., nem X.Z.

I.Sz.: Rendben, akkor X.Y. Majd értesítjük, ha lesz valami.

 

What the fuck??? Ez mit képzel? Milyen fejvadász? Mért értesít? Ki kérte? Ő egy képzett munkaerő?

A bejegyzés trackback címe:

https://chillag.blog.hu/api/trackback/id/tr4012824366

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása