3.

chillag

Tegnapig

2017. július 24. - chillog

Múlt héten teljesítettem a tervet. Meglehetősen élveztem a wakeboardot, aztán kerti parti volt nálunk, ahol mindenki nagyon aranyos volt, hoztak nekünk szempillaspirált meg hűtőmágnest meg mindenmentes sütit, és sokat nevettünk, például tinderes történeteken is, amik nyilván egyszerre borzalmasak és viccesek, de amíg az érintett röhögve meséli, addig én is röhöghetek.

Továbbá végre megtörtént az a szerencsés egybeesés, hogy

- jó idő van

- Balatonon vagyok

- egészséges vagyok.

Végre lehetett úszkálni, napozni, matracozni, lebegni, fröcskölni, Tihanyt bámulni a vízből.

Kapolcson is voltunk, szerintem ez a világ legcukibb fesztiválja, láttunk Nagy Ervin - Pálos Hanna előadást Taljándörögdön, meg Pink Martini koncertet, és persze üldögéltünk a Momentán udvarban soksok előadáson keresztül, ami kicsit feels like home, ez sokkal jobban hangzik angolul, mint magyarul, na. Meg kicsit várom is már, hogy imprózhassak. Amire már csak 1 hónapot kell várni, mert megyünk imprótáborba, képzeljétek. Barátnőm is jön, aki imprószűz, szóval nagy kaland lesz.

Most meg kéne dolgozni, de nem megy túl jól, mert nincs itt senki szinte az iriben, és én is minek, hiszen ezen a héten sem dolgozom többet, mint a múlt héten. Illetve lesz teendő, mert 2 db kertipartit is tartunk. Szóval most főállású húspácoló leszek.  

A bejegyzés trackback címe:

https://chillag.blog.hu/api/trackback/id/tr1112684713

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása