3.

chillag

Dreams come true

2017. május 06. - chillog

Volt egy olyan rémálmom, hogy telerakom a bevásárlókocsit valamelyik nagy élelmiszer-áruházban, kiállom a sort, és nem tudok fizetni, mert nem működik a bankkártyám, és mindenki lesajnálóan néz, miközben pironkodva megkérem a mögöttem állókat, hogy engedjenek visszafelé haladni, majd leteszem a tele kocsit valamelyik gondola mellett, és üres kézzel távozom.

Találjátok ki, hogy mi történt velem ma, a fentiek alapján.

Jól gondoljátok: pont ez. Mivel futásból mentem az auchanba, nem volt nálam más, mint 1 szál hitelkártya. Bevásárlókocsi félrehúz, szénnéég, hazamegy pénzért, visszamegy az auchanba, észreveszi, hogy a kocsiból kivették a mirelit pizzát (jogosan amúgy), pótolja a pizzát, hiszen az a mai ebédje, leejti az áfonyát, ami ezerfelé gurul, összeszedi, visszateszi a dobozba, majd otthagyja az áfonyát, majd hazajön és megeszi a mirelit pizzát. Mínusz egy óra az életemből.

Magyarázat az van, nyilván én voltam a fasz, mert lemerült a hitelkeretem, és nem vezettem még át rá pénzt. Esküdni mernék pedig, hogy azt mondták a bankban, hogy túl lehet költeni. (?) 

Úgy ennék egy kis áfonyát. :(

A bejegyzés trackback címe:

https://chillag.blog.hu/api/trackback/id/tr2712485925

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása