3.

chillag

Banktitok

2016. május 09. - chillog

Miért van az, hogy a bankom, ha időnként felhív, hogy értékesítsen nekem valamilyen plusz szolgáltatást, akkor addig nem mondja el, mit akar, míg meg nem mondom a születési dátumom és az anyám nevét (eleinte vitatkoztam velük, hogy hát ti hívtatok bakker, aztán rájöttem, hogy szerencsétlen ügyintéző nem tehet a folyamataikról, így inkább megkönnyítem mindenki életét, és elárulom, amit kell), míg ma, amikor személyesen a bankban utaltam egy nagy összeget (a ház egyik részletét), akkor utána felhívtak, és a nevem bemondása után elkezdte mondani, hogy pontosan milyen összeget, milyen névre utaltam? Az nem banktitok? 

Mondjuk jófejség, hogy felhívtak, hogy nincs-e visszaélés, csak a következetességet hiányolom. 

A bejegyzés trackback címe:

https://chillag.blog.hu/api/trackback/id/tr68699338

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása