3.

chillag

Színfoltok

2015. december 28. - chillog

Színesen telik az ünnep. Nem kell dolgozni, bár mint ma megtudtam, 23-án vészjósló kör emailt kaptunk, létszámstoppal, bónusz kifizetés stoppal stb., ezek nem kellemes karácsonyi ajándékok.

Na de ezeket az apró bosszúságokat (plusz a mai hígfosást) leszámítva kitűnően mulatunk. Még karácsony előtt itt járt az anyós vidékről (bár állítólag Győr nem vidék, csak a pestiek szerint), és turistáskodtunk vele, séta a Várban, ebéd Dérynénél, és a karácsonyi vásárok egybefüggő hálózatának megtekintése volt a program. Egy szemüveg nélküli árus a Várban leszólított, hogy English? Deutsch? Á már tudom! Japanese!! Ráadásul nem viccelt, legalábbis a meglepett arca mikor magyarul visszaszóltam nem ezt mutatta, nekem pedig a tanulság, hogy módosítanom kell a hajcsat viselési szokásaimon. Mindenesetre Budapest pöpec, az anyós nagyon cuki, a forralt borban pedig igenis marad alkohol, nem fő ki minden. 

Az ünnep színességét bizonyítja, hogy "felnőtt színezőt" kaptunk ajándékba anyukámtól. Ez nem olyan, mint a "felnőtt film", tehát nem obszcén ábrákat kell kiszínezni, hanem művészi részletességű rajzokat. Nekem mondjuk kicsit stresszes, mert gyerekkoromban probléma volt a vonalon belül maradni (maradjunk annyiban, hogy más okozott sikerélményt akkoriban), de egyébként tényleg jobb elfoglaltság, mint pl. a telefonunkat nyomkodni, kikapcsol, pihentet, és úgy lefárasztja az ember kezét, mint mikor anno írni tanult, vagy mint manapság, ha véletlen kézzel kell jegyzetelni. 

A korábban már bejáratott sportokban is jeleskedünk, tollas, futás, sőt guggolás verseny is volt a napokban megint. Igaz, a versenyen csak én indultam, így legalább garantált a győzelem. Mondták, hogy törekedjek a stresszmentes életmód kialakítására, úgyhogy csak semmi versenydrukk. 

Volt még Star Wars nézés is, és kaptam Star Wars menüt (popcorn starwarsos dobozban + kóla starwarsos műanyag pohárban, starwars figurával), és a figuránál az volt, hogy lehetett választani, de már csak 1 féle volt, így én azt választottam, amit lehetett, de az egy új karakter, amit ugye ki választ a film előtt, amikor még nem ismeri az új karaktereket, nyilván ezért maradt meg a nyomorult, de aztán pont menő arc volt, úgyhogy nem bánom, hogy nem Csubakka lett. 

A bejegyzés trackback címe:

https://chillag.blog.hu/api/trackback/id/tr428207536

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása