3.

chillag

2015. február 11. - chillog

Kiszámoltam: 2 nap alatt 3 napnyi munkaórát dolgoztam. Ebben benne volt jópár óra külföldiekkel való jópofizàs, ami egyrészt extrán fàrasztó, másrészt viszont ingyen ebédeltem-vacsoráztam másfél napig. Bónusz feladat: hozd össze az inzulin diétát az új, semmitnemehetsz diétával és a folyamatos meetingekkel. 

Na de nem panaszkodom, túléltem, és a tv-ben a következő műsor folyam vár rám:

Két pasi meg egy kicsi

Két pasi meg egy kicsi

Csupasz pisztoly 2 és fél.

Perfekt nyálcsorgatós program, és még csak átkapcsolni sem kell.

A bejegyzés trackback címe:

https://chillag.blog.hu/api/trackback/id/tr777162751

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása