3.

chillag

Megtudtam

2017. augusztus 21. - chillog

Tegnap megálltunk tankolni Barátnőmmel, és a kutas pasas, szokás szerint jött oda, hogy segíthet-e. Én szeretek tankolni, meg olyan felesleges urizálásnak érzem, hogy mással tankoltatok, így mondtam udvariasan, hogy köszönjük, megoldjuk.

Na és akkor azt mondja az ember: "Hát nem túl nőies, de maguk tudják."

Na erre annyira a plafonon lettünk mindketten, hogy az csak na. Én megfontolt típus vagyok, de majdnem felrobbantam. Kiszálltam a kocsiból, és mondtam neki, hogy uram, szerintem legközelebb ne mondjon ilyet, mert ez sértő. Barátnőm is szupertalálékony dolgokat mondott, miszerint pl. "Fizetni sem túl nőies, ezt is elintézi helyettünk?" Meg még hasonlóan vicces/bunkó dolgok jutottak az eszünkbe. (Nem vágtuk őket a fejéhez.)

Ő annyit mondott, hogy sajnálja, hogy nem értjük (!).

Namost, egyrészt nyilván ki vagyok kicsit élezve a nőiességem vitatására, másrészt végre tudom, hogy néz ki közelről egy Orbán-szavazó. 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://chillag.blog.hu/api/trackback/id/tr8512770148

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása