3.

chillag

Napom: száraz fejbúb és Lázár Ervin

2017. július 16. - chillog

Onnét tudod,hogy már egész jól megy a wakeboard, hogy száraz fejbúbbal mész haza. Ez azt jelenti, hogy egyszer sem estél el. A búb alatti részek mindenképp vizesek, mert csak úgy tudsz kiszállni, hogy elengeded a kötelet, lesüllyedsz és kiúszol. Én pedig nem tudok úgy úszni, hogy kitegyem a fejem ennél jobban. Még mellényben sem. 

A másik csoda a mai napban, hogy vettem még  a héten valamikor egy Lázár Ervin novelláskötetet. Nem tudtam, hogy a remek gyerekkönyveken kívül felnőtteknek is írt, de amikor megláttam a könyvet, gondoltam, megéri a 990 Ft-os befektetést. Na hát nem hogy megérte, de ma teljesen rákaptam. Szerintem csodálatos. És most mindent de mindent elolvasok tőle, amihez csak hozzájutok. IMÁDOK így rajongani. Meg jókat olvasni. 

Ez egy ideális vasárnap, pedig kb. 2 órán át takarítottam a teraszt. Mondjuk legalább tiszta, ami azért is fontos, mert az elkövetkező héten 3 db grillpartit rendezünk. 

 

Update: Lázár Ervinnek tényleg nem nagyon vannak felnőtt művei. Legalábbis a zinternet szerint. :(

A bejegyzés trackback címe:

https://chillag.blog.hu/api/trackback/id/tr1812668255

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása