3.

chillag

Esznek-e zabkását a férfiak?

2017. július 07. - chillog

A Pride téma jegyében: ma megkérdezte egy kolléganőm (aki ritkán van az irodában), hogy mit szokott reggelizni a pasim. Kissé lefagyva mondtam, hogy hát azt, amit én, többnyire zabkását. És erre mondja, hogy jé, hát azt megeszik a pasik?? És mondtam a bajszom alatt mormogva, hogy mittomén mit esznek.

Én tényleg azt hittem, hogy az emberek ennél sokkal pletykásabbak és már rég mindenki tudja. Fene a diszkrécióba.

 

Végül egy kérdés, hadd legyek okosabb?

A bejegyzés trackback címe:

https://chillag.blog.hu/api/trackback/id/tr8712647433

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

chillout.blog 2017.07.09. 23:30:26

En vissza lépnek egyet, mi volt amikor mindenki atbongeszte a listát es rájött hogy egy uj pasi neve sincs rajta? Bocs, nem akarok bunkó lenni, de miután ma legalabb 3 embert tiltottam le buzizas miatt (akikből ennél azért többet néznek ki) komolyan érdekelne hogyan fogadtak

chillout.blog 2017.07.09. 23:35:17

Ja, es nem, amíg a feleségük meg nem főzi, jól megszórja Nesquick kakaoval es elé nem teszi. Azt pedig egyenesen képtelenség felfogni, hogy ezt hogy lehet, csak úgy, magába' enni

chillog 2017.07.10. 08:55:19

@chillout.blog: Semmi reakció nem volt, képzeld. Azt hittem először, hogy el sem olvasták. Aztán kérdeztem a span kolléganőmet, hogy volt-e valami komment a hátam mögött, és egyetlen ember (egy csaj) mondott annyit, hogy jé, hát neki a legjobb barinője is leszbikus, és neki ezzel semmi baja. Ráadásul ez a kolléganő mostanáig fura és bunkó volt velem, és mióta tudja, tök normális és kedves.
Szerintem tök más az, amikor általánosságban buziznak az emberek, mint amikor egy ismerősükről tudják meg. Egyrészt "látatlanban" azt hiszik, buzik csak férfiak lehetnek, másrészt pedig mindet bőrtangában képzelik el, vibrátorral a seggükben. Ezért lenne jó, ha az átlagos meleg emberek vállalhatnák magukat, ez tényleg formálná a közvéleményt szerintem. Legalábbis nekem a személyes tapasztalatom 99%-ban pozitív.

A te ismerőseid általánosságban buziztak?

chilloutblog 2017.07.10. 15:29:59

@chillog: hát ez szuper, alapvetően én is pontosan arra számítottam amire te, hogy neked nem reagálnak semmit, de a hátad mögött megy a kidumálósdi. Tök jó, hogy nem! Pride kapcsán ment a buzizás, meg valaki belájkolta valami szélsőjobbos nő oldalát - és még meg is oszotta, hogy ez mennyire szuper - aki olyasmit mondott, hogy ez volt az utolsó felvonulás, mert jövőre betiltjuk.
süti beállítások módosítása