3.

chillag

Kerek

2017. március 26. - chillog

Annyira túltoltuk ezt a kertbuzulást, hogy csatlakoztam a Vidéken Újrakezdők nevű facebook csoporthoz. Egészen addig tagja is maradtam a csoportnak, amíg el nem kezdtek félig szétrágott fejű nyuszikat posztolni, és ment kommentben a tanakodás, hogy patkány volt-e vagy nyest, mert a patkány a szívét rágja ki, nem a fejét (?). Ezen a ponton kiléptem a csoportból.

Amúgy rengeteg dolog történt, főleg a kertben, de ez a téma tán még az imprónál is uncsibb lehet nektek. Azért azt ideírom, hogy elkezdtek kinyílni a nárciszok és a krókuszok, és bimbózik a tulipán meg a jácint. Tudom, hogy majd' kifúrja az oldalatokat a kíváncsiság, hogy mi lehet a palántáinkkal meg a retekkel. Jelentem, minden rendben: a palánták szépen nőnek, és a retek is elindult, csak mindig beleszarik az ágyásba egy macska. Tapasztaltabbak szerint ennek örülni kéne a trágyázás-effektus miatt, de szerintem inkább a kurva anyját a macskának.

Az elmúlt hét is a kert mellett az impró körül forgott, pontosan 3 estémet töltöttem az impróval, például megnéztünk egy angol nyelvű impróelőadást, amit előtte rohadt nehéznek gondoltam, utána pedig kibaszott geci nehéznek, de jól nyomták nagyon. Meg volt még egy nagyon jól sikerült magyar előadás, meg a szuper Impróklub, ahol jót játszottunk. Például olyat, hogy ketten teszünk ki egy embert, én beszélek, a másik mozgat (pl. felemeli a kezem, meg ilyenek), és így kell jelenetet játszani. És ha én mondok valamit, a testemnek le kell követnie, ill. ha megmozdul a testem, akkor verbálisan igazodnom kell hozzá. Plusz a jelenetet is előre kell vinni. Tök vicces meg izgi.

Igazából elég kerek most a seggem az élet, jó csajom van, futni is járok (sőt - a csajommal futottam tegnap, amire 2 és fél éve próbálom rávenni), ja és új szennyestartónk is van!!!  

A bejegyzés trackback címe:

https://chillag.blog.hu/api/trackback/id/tr2912372337

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása