3.

chillag

Tekerek

2016. augusztus 16. - chillog

Igyekszem meglovagolni a kerékpárt, azaz ha már ennyit tekertem mostanában, nem abbahagyni, ezért ma is azzal jöttem a dolgozóba. A szintidőm sokat javult, mert most a legrövidebb úton jöttem, nem kolbászoltam semerre, és nem álltam meg fényképezni sem. Meg kicsit meg is húztam. Így már csak 20 perccel több, mint kocsival.

Attól félek, ezzel meg is volt a nap fénypontja, mert egyrészt most már tényleg neki kell állni a melónak (a tegnap elment a kultúrsokkal, eszméléssel), másrészt a hazaút lehet, hogy fájni fog. Bár hátha a segg is edződik, a többi testrésszel együtt.

A bejegyzés trackback címe:

https://chillag.blog.hu/api/trackback/id/tr3310414580

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása