3.

chillag

Lázas

2018. február 08. - chillog

Nna. Engem is utolért a betegség. Érdekes módon ez elsősorban lázat jelent egyelőre. Tegnap felment 38,8-ig, és nem akart lemenni. Nem emlékszem, mikor volt utoljára ilyen magas.

Úgyhogy próbálom kiélvezni a kényszerpihenőt, tegnap pl. megnéztem 4 részt a Stranger Thingsből, és sajnos már csak 1 rész van hátra. Amúgy 1 hét alatt ledaráltam a 2 évadot, pedig eléggé elfoglaltnak gondoltam magam... Na de ami jó, az jó.

Sajnos ki kellett hagynom a tegnapi imprót, ami miatt elképesztő FOMO-m van, de a jövő héten kiélhetem majd magam, mert lesz 3 db impróképzésem, 1 db egész napos rendkívüli tréning amin részt veszek, valamint egy előadásra is megyünk simán nézőnek. Úgyhogy inkább most feküdjek, mint a jövő héten.

A kutyát pedig hétvégén visszük iskolába. Valószínűleg nem akar menni, mert amióta mondtuk neki, sokkal szófogadóbb. Élvezni fogja pedig.

A bejegyzés trackback címe:

https://chillag.blog.hu/api/trackback/id/tr3713645972

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása