3.

chillag

Juli

2017. december 20. - chillog

Néhány évvel ezelőtt Fábián Juli koncertre mentünk a szüleimmel. Karácsonyi ajándékként vittem el őket egy kis jazz klubba, mert úgy gondoltam, nekik is meg kell ismerniük őt.

A koncert szünetében a mosdóban összefutottunk Julival, és anyukám odament hozzá lelkendezni, hogy milyen csodálatos. Én cikinek éreztem, hogy leszólitja pisilés után. Pironkodtam. Juli mosolyogva fogadta.

Ma már nagyon örülök, hogy anyukám odament hozzá.

Bár ez volt vele a legszemélyesebb találkozásom, mélyen megérintett a távozása. És eszembe jutott, hogy hány koncertjére nem mentem el. A paloznaki jazzpikniket drágállottam. Egy akváriumos bulinál pedig fáradt voltam. Gondoltam, rengeteg alkalom lesz még. Biztos voltam benne, hogy meggyógyul.

De legalább anyukám odament.

A bejegyzés trackback címe:

https://chillag.blog.hu/api/trackback/id/tr5613513945

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása