3.

chillag

Hetem

2017. október 13. - chillog

Azt mondják, vagy szép a kerted, vagy van kutyád.

Ez nálunk is igaz. Ugyanis ahányszor dobálom neki a labdát a kertben, mindig megdobok valamit, amit nem kéne. "Szedtem" már így rózsát és szőlőt is szüreteltem már. A kerítés egyelőre nem horpadt be, de ez is idő kérdése.

Szóval a mondás igaz, de tökre nem a kutyán múlik.

Ezen kívül még az is van, hogy ez a hét a bénázások és az ügyfélszolgálatokkal vívott háborúk hete. Könnyen lehet, hogy az én hibám, hogy zavar, hogy

- a webshopban rendelt kutyaágy nem érkezik meg az ígért időben, és mikor rájuk telefonálok, közlik, hogy mégsincs készleten, és soha nem is lesz

- az újonnan vásárolt, nemolcsó mosógép belseje rozsdás (rozsdamentes acél, gec)

- a garanciális telefonomban nem működik a GPS, és a javítás ideje alatt kérek cseretelefont, és nem akarnak adni, pedig elvileg jár (mit vár, aki Huaweit vesz)

- a doki 3 adag gyógyszert ír fel, ami így összesen 54 ezer Ft, és nagyon valószínű, hogy a 3-ból csak 1 fog kelleni - írja már fel egyesével!

- átmegyek az Erzsébet-hídon lépésben, csúcsforgalomban, és elnézem a sávokat, és visszakerülök az Erzsébet-hídra, az ellenkező irányba, és már onnét át kell menni oda, ahonnét jöttem, szintén lépésben, majd újra visszakavarni, plusz háromnegyed óra az életemből, amiről ráadásul csak én tehetek (ököllel ütöttem a homlokomat - hát még csak 20 éve autózom Budapesten, jóhogy eltévedek)

Úgyhogy izgatottan várom a jövő hetet, vajon mit tartogat. Hátha ügyesebb és szerencsésebb leszek.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://chillag.blog.hu/api/trackback/id/tr3412967951

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása