3.

chillag

Elakadásjelző háromszög

2016. szeptember 09. - chillog

Kicsit elakadtam. Ennek az az oka, hogy kaptam egy notifikációt, miszerint az exem (és az ő apple id-ja) belépett a blogos emailembe (sajnos sztem nagyjából tudjuk a variációkat egymás jelszavaira).

Nem tudom, 2 év után mi szükség volt erre. Annak ellenére, hogy nem a legszebben váltunk el 8 év után, én szeretettel gondoltam rá, és bár nem kommunikálunk, úgy volt bennem, mint valaki, aki mindig számíthat(na) rám.

Nyilván nem akartam, hogy olvassa ezt a blogot, mert már nem tartozik rá, és a társkeresős levelezéseim, amiket szintén erről a címről folytattam sem gondolom, hogy őt illetik - addigra már nem volt ott. 

Szóval most kicsit nincs kedvem ide írni. Új blogot nyitni sem. Szóval most elakadtam.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://chillag.blog.hu/api/trackback/id/tr1311690527

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása