3.

chillag

2016. június 02. - chillog

Visszatérő kérdés, és a költözés, lakás felújítás során többször szembesülünk vele, hogy nem tudjuk, hogyan kezeljük és kommunikáljuk azt, hogy Barátnőm és én egy pár vagyunk. Alapból nem kommunikálnám sehogy a mesterembereknek, költöztetőknek, mert eskáhá, de nem értik, miért ketten adunk nekik utasításokat, és akkor most valójában melyikünk költözik, és miért vitatjuk meg egymással, hogy hová kerüljön az ágy. 

Ilyenkor jönnek a puhatolózó bepróbálkozások, pl. "ezt a húgoddal, vagy kicsodáddal már megbeszéltem, vagy ő a nővéred?" Meg összeraknak mindenféle verziót, ami a kérdéseikből derül ki, pl. hogy az az én házam, és ide kellett hozni átmenetileg a barátnőm/húgom cuccait, és akkor én mióta lakom itt, szóval ez marha idegesítő. De azt sem találjuk opciónak, hogy amint belép a 3 fiatal költöztető srác, megmondjuk nekik, hogy mi egy pár vagyunk. Ne kéjenckedjen senki. 

A kivitelezőnél kipróbáltam, hogy elmondtam neki az elején, hogy ez a ház kettőnké, és mindkettőnkkel fog majd egyeztetni, tisztázzuk az elején. Látszólag a szeme sem rebbent, de szerintem ő is azt hiszi, testvérek vagyunk. Állítólag hasonlítunk. 

A bejegyzés trackback címe:

https://chillag.blog.hu/api/trackback/id/tr708770482

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása