3.

chillag

Évzáró

2016. január 04. - chillog

Ha visszanézek a tavalyi évre, talán egyszerűbb felsorolni, mi az, ami nem változott az alap paramétereimet illetően:

  • ugyanott lakom
  • nem nőttem, alacsonyabb sem lettem
  • a melleim sem lettek nagyobbak. (Kisebbek se, nézzük a jó oldalát.)

Egyébként pedig máshol dolgozom és mással élek, mint tavaly ilyenkor (illetve tavaly ilyenkor egyedül éltem). Az ugyanott lakás trükkös, mert teljes átalakítás volt ezen a téren is, ami miatt mindent bedobozoltam, aztán ki. Új nő, új bútorok, ezt tanultam idén J

A munka váltást ennyi idő után úgy ítélem meg, hogy szinte mindegy. Pár paraméter jobb, van ami rosszabb, és ezt még nem unom, bár majdnem ugyanazt csinálom, amit az előző helyen, így az újdonság varázsa itt sem fog évekig tartani.

Tavaly, az összeköltözésig volt sok ingázás, aminek szívből örülök, hogy vége. Bár ha belegondolok, romantikus borzongással tölt el, ha visszaemlékszem, hogy hétfő reggel 6-kor (illetve mindig késésben, fél 7-kor) beültem a kocsiba a sötétben, hidegben, reggeli csomag bekészítve, napszemüveg készenlétben, és tényleg, többnyire nagyon sütött a nap, ahogy megtettem hazafelé azt a 270 km-t.

Amiben nagyon ügyes vagyok: sikerült visszatornászni a sportot (stílszerűen fogalmazva) az életembe. Van még hová fejlődni, de most már jóval rövidebbek a punnyadós időszakok.

Végül is nem volt rossz év. Amit szeretnék idén:

  • még több sport
  • lakáscsere
  • kéne főzni
  • tovább erősíteni az önbizalmam
  • nyugodt, derűs, sugárzó, izmos, kipihent, gazdag és szép lenni.

Megnézzük, mi valósul meg ezekből.

A bejegyzés trackback címe:

https://chillag.blog.hu/api/trackback/id/tr198237020

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása