3.

chillag

2015. március 08. - chillog

Patakparton, napsütésben futni priceless, egészen addig, míg el nem kap az oldalszúrás, aminek semmi értelme, hiszen tudod, hogyan kell lélegezni, a gyomrod sincs tele, és annyira-de annyira szúr, hogy 4 km után megállsz és hazasétálsz, mert egyszerűen nincs erő és kedv küzdeni. Mégiscsak vasárnap van. 

A melóban nagyot ugrottam a saját árnyékom fölött, helyt álltam egy tét szituációban, a vártnál jobban - persze nálam a "várt" nincs túl magasan, de most minden rinyát félretéve, ez tényleg jól sikerült. Hadd ne kelljen akkor megbirkózni az oldalszúrással. 

Amúgy pedig félig poénból jelentkeztem egy állásra, és a kiválasztás egyik lépéseként ma abban a szerencsében részesültem, hogy kitölthettem egy másfél órás online tesztet, aminek egy része az volt, hogy válaszolok olyan kérdésekre, hogy mindennél fontosabb a melóm és imádok másokat lelkesíteni, és ezzel hány százalékban értek egyet, de ugyanazt megkérdezték frankón ötször (hátha kilóg a láb és egyszer elszólom magam, miszerint lusta vagyok és csak a pénz miatt dolgozom), a másik rész pedig logikai feladatok, 2 perc per feladat, kegyeg az óra, és elemezz grafikont, számolj, ossz-szorozz, és melyik ábra illik a sorozatba. 

Szóval ma is teljesítek, így vagy úgy. 

A bejegyzés trackback címe:

https://chillag.blog.hu/api/trackback/id/tr437251187

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása