3.

chillag

Persze hajnal van megint

2015. február 23. - chillog

Ellentmondásos, hogy egész eddigi életemet úgy alakítottam, hogy amennyire lehet, ne kelljen korán kelni, hadd aludjak, amíg csak lehet. Most meg rájöttem, hogy szeretem a hajnalt. Nem a sokáig fennmaradóst, hanem a korán kezdőst. Mostanában úgy indulnak a heteim, hogy hétfő hajnalban beülök az autóba, még sötét van, a dugó előtt vagyok, és vezetek 2 és fél órát. Ezalatt felkel a nap, kivilágosodik, akár ki is süt a nem sokkal korábbi korom sötéthez képest, és elindul az élet. Röpke idő alatt teljes a változás. Szeretem ezt átélni.

A bejegyzés trackback címe:

https://chillag.blog.hu/api/trackback/id/tr727209829

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása