3.

chillag

Felvoni

2019. július 09. - chillog

Én nagyon szeretem a Pride felvonulást. Egyrészt értem, hogy nagyon könnyű megtalálni a fotókon azt a 2 db neccgatyás fiút, és mutogatni, hogy natessék, ez ízléstelen, és minek vonulnak az ilyenek, és hogy emiatt sokan azt mondják, többet árt, mint használ. Másrészt viszont szerintem ez nincs így. Én, aki egy elfogadó, liberális burokban élem az életem, azt érzem, hogy ennek ellenére az év 364 napján szembe megyek a forgalommal. Nagyjából bármikor felmerülhet a gondolat, hogy ja ő nem tudja, akkor most rájött, vagy nem érti, vagy kimondtam a párom nevét, akkor most hozzá kéne még tenni valamit? Szóval ez egy neverending story, arról nem beszélve, hogy pl. teljesen megszoktuk, hogy szűrjük, ki előtt érünk egymáshoz, ki előtt nem. Nem is atrocitástól félve, inkább csak nem vágyom rá, hogy bámuljanak, furcsán nézzenek stb. 

És akkor ott a Pride, ahol ezeket a feszültségeket pár órára le lehet tenni. Lehet csókolózni a Bajcsyn, kézenfogva menni stb, úgy, hogy akkor az ott a normális, és senki nem néz furcsán, sőt, leginkább sehogy sem néz. Egyszerűen felszabadító ott lenni. 

A másik dolog, hogy vannak olyan melegek, akik sokkal nehezebb körülmények között élik a mindennapjaikat, pl. nem a fővárosban élnek, vagy egyszerűen csak férfiak. Nekik erőt adhat, ha azt látják, olvassák, hogy mennyien kint voltak, és nincsenek egyedül. 

Szóval összességében szerintem több a haszna, mint a kára. És legyünk sokan mindig! 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://chillag.blog.hu/api/trackback/id/tr5114933420

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása