3.

chillag

Máma

2017. március 15. - chillog

Finoman szólva is a kurva anyját a mai időjárásnak. Hideg, párás fos. Legalább esett volna, és akkor nem kellett volna kimenni locsolni. Gondolom holnap megint ragyogni fog, akárcsak tegnap.

Na de nem unatkoztam, mert jöttek hozzám páran, 1 db nővér, 1 db unokaöcs, 1 db barátnő és 1 db kétlábú kutya. Elüldögéltünk itt a nappaliban, ill. a barátnő hozott ajándékokat Baliról. Bambusz szívószálat, színes karkötőt, bólogatós rózsaszín teknőst és mindezt vízben oldódó nejlonzacskóban. Ez utóbbi tök környezetbarát, csak arra kell vigyázni, hogy ne ebben akarjuk hazavinni az aranyhalat a kisállat kereskedésből.

Aztán megnéztem a tv-ben a Szerelmünk lapjai-t, ami nekem valami fura módon kimaradt eddig, és ordítva-hüppögve bőgtem kb. a film közepétől.

Most meg a Charlize Teron megy a tv-ben, elnézegetem, amíg Barátnőm haza nem érkezik. (Szegény ember vízzel főz, ugyebár.)

A bejegyzés trackback címe:

https://chillag.blog.hu/api/trackback/id/tr512341253

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása