3.

chillag

Airbnb vs. Gyilkos elmék

2016. december 22. - chillog

Azt feltétlenül meg akartam osztani, hogy szerintem az ember

- vagy lakik Airbnb szálláson

- vagy nézi a Gyilkos elmék sorozatot.

A kettő együtt necces.

Saját tapasztalat ez: elmentünk lakni Bécsbe Airbnb-n keresztül, és minden nagyon fasza volt, Bécs Rózsadombján laktunk, a kert végében őzike legel + extrém panoráma, a szállás adó egy cuki meleg ékszerkereskedő fiú, tisztaság, rend stb., de egy alagsori helyiségben laktunk, és bár az is panorámás  volt, félálomban nem tudtam szabadulni a képektől, amik az agyamban életre keltek, arról, hogy majd bezár kívülről, aztán megjelenik valami titkos csapóajtón át, megkínoz és kinyír minket. Magamhoz akartam venni egy kést a konyhából éjszakára, de láttam, hogy csak kenőkések vannak. Ennél pedig mi lehetne gyanúsabb.

Megúsztuk ép bőrrel, de tán csak azért, mert látta, hogy gyanakszunk.

A bejegyzés trackback címe:

https://chillag.blog.hu/api/trackback/id/tr6612067377

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása