3.

chillag

Nemsportos

2017. június 16. - chillog

Én ugye úgy teszek, mint aki sportos. Futás ugye, meg wakeboard, meg bicikli, meg snowboard meg minden, mint aki fitt és vagány. Sőt, a múltkor kitaláltam, hogy longboardozni is meg akarok tanulni.

Na és ehhez képest a múltkori wakeboard miatt még mindig fájnak a vállaim és szétszakad a tricepszem helye. Valamint tegnap elmentem futni 10 km-t, és 7-nél úgy beszúrt a hasam (ismét gyomorbántalmaim vannak), hogy nem filozofáltam, hogy megálljak-e. Ha nem állok meg, meghalok, kb. ezt éreztem. Aztán vánszorogva végigfutottam, és mint tudjuk, a lassú futás fárasztóbb az izmoknak, mintha a megszokott tempónkban futnánk, úgyhogy utána a kocsiig alig bírtam elsétálni. Ráadásul az ivókút, ami végcélként lebegett a szemem előtt szenvedéseim közepette, nem működött. Nagyon-nagyon sajnáltam magam.

Úgyhogy tökre nem vagyok sportos, és öregszem. Össze kell magam szedni.

A bejegyzés trackback címe:

https://chillag.blog.hu/api/trackback/id/tr4612600169

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása