3.

chillag

Alternatív valóság

2017. október 10. - chillog

Én asszem, nagyon öreg vagyok és/vagy eddig egy kő alatt laktam.

Kiderült ugyanis, hogy a kutya előző, átmeneti gazdija egy "youtube sztár". Na és rákerestem, és találtam még sok hasonlót, és rájöttem, hogy vannak ilyen 15-20 év közötti emberek, akik kontentet gyártanak, videókat csinálnak és tesznek fel a youtube-ra (ok, ezt eddig is tudtam), na de hogy a mai tinik ezeket frankón nézik.

Több százezres megtekintése van egy-egy ilyen videónak, és amit ezek az emberek közvetítenek, annak komoly vélemény formáló hatása van. Rájuk tényleg hallgatnak a mai tizenévesek. És ezek az arcok magabiztosan, jól kommunikálnak - gondolom, nem mind, de akikbe tegnap belebotlottam, ők eléggé rendben vannak, főleg ha összehasonlítom az én tizenéves, gátlásos, ronda-vagyok-senkinek-nem-tetszem-mértnemfiúzom énemmel.

Szóval ez tényleg olyan, mint egy párhuzamos, alternatív valóság. Nekem kicsit tetszik a dolog "demokratikus" része. És nem tetszik, hogy korátlanul ömlik a butaság is.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://chillag.blog.hu/api/trackback/id/tr1112947913

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása