3.

chillag

15 perc hírnév

2017. augusztus 08. - chillog

Fhú mi volt itt tegnap. A fene se gondolta volna, hogy kiteszik az index főoldalra a szuperprovokatív fehér inges posztot. 45 ezer látogató, 65 ezer oldalletöltés. 43 db-nál jártak a gyalázkodó kommentek, amikor kikapcsoltam a kommentelési lehetőséget. Kicsit megtudtam, milyen lehet Vajna Tímeának :)

Van tanulság is azért:

- Aki kurvának áll, ne csodálkozzon, ha megbasszák (nyilván technikailag benne van ez a pakliban, de a faszomse gondolta volna, és pont hétfő reggel, ami egy frusztrált időpont)

- Én mondom mindig, hogy minden a kontextus - hát tényleg. Tök más, ha az a 30-40 ember olvas, aki amúgy is, és ismeri az iróniát, amivel magamat is legalább annyira sújtom, mint másokat, mint amikor kikerül egy ilyen helyre, a megfelelő kiemelésekkel, és persze beleírom, hogy írja meg mindenki a véleményét, mivel amúgy soha, senki nem ír semmit - házhoz mentem a lófaszér, na.

És most megyek a strandra, megszámolom, hány emberen van fehér ing. (Irónia, szóltam.)

A bejegyzés trackback címe:

https://chillag.blog.hu/api/trackback/id/tr3612727782

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Burgermeister 2017.08.09. 19:38:45

Sztem lájtos kommentek voltak.
Amugy sztem is elegáns és okés az ing, akár a diszkrét csikos is. Inkább mint a sok atléta az igénytelen tetkókkal. Szóval ezentúl én is viszek 2-3 darabot.

chillog 2017.08.10. 09:41:33

@Burgermeister: ja már szinte bánom, hogy ijedtemben kikapcsoltam a kommenteket.
A csíkos ing mindenképp üdítő változatosság lesz!
süti beállítások módosítása