3.

chillag

"Context is everything"

2017. június 25. - chillog

Minden a kontextus. Ezt egy híres író mondta, meg persze tanuljuk az imprón is. Hiszen ugye mennyivel más egy jelenet, amikor 2 fogorvos beszélget, ha tudjuk, hogy egy fán ülnek, vagy ha egy száj fölé hajolva hangoznak el ugyanezek a mondatok.

Na de ma újabb megvilágításba került ez a mondat. Merthogy, a "triatlon" jegyében, a héten elvégzett bicaj és futás után elmentem wakeboardozni, kiváltandó az úszást. Na és a szokásos tanuló órára mentem, ahol lassabban megy a pálya, mint a profi órán, és ide jön az, aki még soha életében nem wakeboardozott. Meg ugye én is, az örök próbálkozó. És itt történt, hogy izgatott tinilányok mondták nekem ma, hogy úristen, de jól mész! Mióta csinálod? Mért nem a gyors pályán mész?? Mert hogy ők most voltak először. Hozzájuk képest menő vagyok, úgy látszik. Cserébe viccelődtem nekik (miután megvolt fejenként vagy 5 vízbe fejelésük), hogy "mielőtt jöttetek és ennyi vizet nyeltetek, jóval magasabb volt a vízállás." Hehe, ugyebár. Nagyon nevettek. Újszülöttnek minden vicc új. 

A bejegyzés trackback címe:

https://chillag.blog.hu/api/trackback/id/tr1612619635

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása