3.

chillag

Megint rájövök, hogy mi az impró

2017. június 04. - chillog

Apropó impró.

Volt egy tök érdekes helyzet. Olyat játszottunk, hogy 2 ember van a színpadon, és "most" felszólításra az egyik mond egy mondatot, ami a jelenet kezdő mondata lehetne (bármit, ami eszébe jut), a másik pedig, pontosan ugyanakkor, elkezd végezni egy fizikai cselekvést. Pl. A játékos mondja: "Kiviszem a szemetet." B játékos ugyanakkor pedig elkezd mondjuk fésülködni. Ez tart pár másodpercig, majd jön a következő "most", és akkor csere van, aki az előbb mondatot mondott, az most csinál valamit; aki pedig csinált, az most mond valamit. Na és ez így megy, gyorsan pörögnek a mondatok és a cselekvések, és a tanárunk az egyik tetszőleges mondat-cselekvés párnál nem kéri a következőt, hanem azt mondja, hogy "mehet a jelenet", és akkor folytatjuk, mindenki maradva annál, amit elkezdett.

Na és én azt a mondatot mondtam, hogy "Nagyon szeretlek", a cselekvő párom (egy másik lány) pedig a szája elé tette a kezét mint cselekvés (lehet, hogy én picit előbb mondtam, és erre volt ez reakció félig tudat alatt - ilyen van, de ez lényegtelen). És akkor ebből kezdtünk játszani, és ő még egy olyan instrukciót is kapott, hogy örüljön annak, amit én mondtam. És akkor kialakult egy ilyen leszbikus udvarlós jelenet, amibe én tökre bele tudtam állni (eddig szörnyen zavarba jöttem az ilyen felállástól), a másik játékos viszont teljesen lefagyott, és semmit sem tudott kezdeni a helyzettel. Viszont a zavara illett a jelenetbe, ezért összességében egy hiteles és szép jelenet lett - volna, de a végére a csaj konkrétan mondta, hogy neki ez nem megy, és leült. 

A csoport egyik tagja, aki nézte, rögtön mondta, hogy én biztos fiút játszottam. Erre a tanár (szintén leszbikus amúgy) kérdezte, hogy azt játszottam? Egy pillanatra éreztem a kísértést, hogy mondjak igent, de aztán mondtam, hogy lány voltam. Tanárunk mondott pár vicceset, miszerint hát igen, ilyen is van, meg hogy 2 tinilány, nincs is ennél szebb (ő ilyen félig out, és ennek megfelelően mond dolgokat, amiket ért aki ért), meg hogy hát igen, ez ilyen tabu döntögetés, ez is kell néha.

Nekem tök elgondolkodtató volt, hogy miért reagálnak így, aztán arra jutottunk (tanár&én), hogy nem látnak ilyet egyszerűen az emberek, kb. nem tudják, nem jut eszükbe, hogy ilyen is van. Szóval valszeg kell néha leszbi jelenet, valamint a kiállás a hétköznapokban, hogy lássák, hogy a normális (mármint én, hehe) emberek is lehetnek leszbik. Érdekes na.

Az impró pedig az élet maga. Ha még nem mondtam volna.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://chillag.blog.hu/api/trackback/id/tr412563259

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nojos 2017.06.06. 21:33:52

Szerintem egyszer én is kipróbálom majd ezt! Az alapján, amiket írsz, egyre jobban tetszik. Csak előbb a pszichodráma... Ott én vagyok egyedül ferde hajlamú :D és néha én is elfelejtem, hogy ami nekem természetes, az másoknak fura. Pl. mikor újra és újra elmondja több nő, hogy mennyire nem tudnak bízni a férfiakban, nekem mindig az ugrik be elsőre, hogy na és aztán az miért baj? Ja, mert hogy ők együtt akarnak élni eggyel! Mindig elfelejtem, hogy ilyen is van. :D

chillog 2017.06.07. 10:21:26

@nojos: mindenképp ajánlom az imprót :) kikapcsolódásnakm feldobódásnak is tökéletes. Ja ezt ismerem, amikor az az "alapbeállítás", hogy másik nő akkor párkapcsolat, és csak a második gondolat, hogy ja nem feltétlen. Mondjuk nekem nem rossz hetero jeleneteket játszani, legalább kipróbálom, milyen lehet "normálisnak" lenni, ez is egy érdekes szerep.
süti beállítások módosítása