3.

chillag

Következtetések az imprós mikrotársadalomban tapasztaltak alapján

2017. február 24. - chillog

Az impróban az a nehéz, hogy sok ember van, akiknek dűlőre kell jutnia egymással, közös döntéseket kell hozni. A  tökéletes demokrácia terepe ez. Vannak komoly vélemény különbségek. Például hogy mennyire jó, ha az ember a biológiai nemétől eltérő nemű karaktert jelenít meg. Szerintem szuper, hiszen a múltkor víziló voltam meg kakas, vagy ágytakaró vagy vasaló, miért ne lehetnék akkor férfi is, ha ezt kívánja meg a történet? Mások szerint ez "zavaró a nézőknek". Szerintem a nézőt az zavarja, ami a játszót. Például azt is tudja a néző, hogy igazából nem vagyok béka, meg űrhajós sem. Egyelőre nincs megoldás erre a kérdésre, de engem eléggé frusztrál.

Vagy például lesz előadásunk a nagyközönség számára a jövő héten, és nekünk kell csapatokat alkotnunk, és kitalálni, milyen játékokat játszunk. Ez látszólag könnyű, de igazából nem.

Érdekes megfigyelni magam egy ilyen, új közegben. Az önismereti út folytatódik. A gyanúm pedig erősödik: kibaszottul /közepesen antiszociális vagyok.

A bejegyzés trackback címe:

https://chillag.blog.hu/api/trackback/id/tr9812289475

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nojos 2017.02.25. 16:59:06

Egy ilyen előadásra bárki elmehet, mint egy színházba?

chillog 2017.02.25. 22:05:28

@nojos: igen, pont úgy, jegyet is kell venni :)
süti beállítások módosítása